Végre egy reklám, ami…
…más mint a többi.
Szolgálati közlemény: ezért az írásért nem kaptam sem anyagi, sem eszközben, sem akármiben vagy bármiben kifejezett juttatást a cikkben szereplő telekommunikációs cégtől. Igazából azt sem tudom, jogilag minek számít egy ilyen kis publicisztika, lehet-e ilyet írni, vagy sem, de igazából nem is érdekel, leírom, mert leírom.
Nem vagyok reklámszakember, csak reklámokat - óhatatlanul - fogyasztó ember. Látok belőlük sokat a tévében. Jelentős részükről tizennyolcadszori megtekintésre sem tudom (amíg a termék meg nem neveződik konkrétan), hogy televíziót, fritőzt, városi terepjárót vagy éppen tisztasági betétet akarnak nekem eladni. Nem vagyok reklámszakember, de gondolom, ez nem egy jó visszajelzés a reklámot elkészítők felé.
Nem így a Huawei legújabb tévés spotja. 38 évem alatt nem emlékszem olyan reklámra, amit ennyire vártam, hogy újra és újra láthassak a tévében. Mert azt hiszem, ha a mai, durván elüzletiesedett világban egy reklám úgy csinál kedvet az adott termékhez, hogy közben pozitív érzelmeket is kivált az emberből, akkor ott valamit nagyon jól csináltak. Márpedig a kínai óriáscég ezt tette velem. Azzal az üzenettel hirdetik a legújabb okostelefonjukat, hogy nem a legújabb okostelefonjuk a legfontosabb a világon. Hogy a szeretet, az odafigyelés sokkal előbbre való, mint az ő termékük, termékeik. Ahogy a szlogenjük szól: „A mobilod megvár, a pillanat nem.”
Ha most éppen te is a mobilodon olvasod ezt az írást, és ott vannak a szeretteid a közeledben, tedd le a telefonod, és egyszerűen csak öleld meg őket!